Thursday, December 21, 2006

Afstudeerprojecten

"Niet te persoonlijk"




"Niet te persoonlijk" is een documentaire over mijn broer Jef die na een moeilijke periode thuis voor zes maanden wordt opgenomen in de kinder- en jeugdpsychiatrie.


Mijn broer en ik waren nooit de beste vrienden. Maar op het moment dat ik dacht "eindelijk rust!" besloot ik meer tijd met hem te spenderen dan ik ooit had gedaan en een documentaire te draaien over de weg die hij, mijn ouders en ook ik zouden afleggen.


Met deze documentaire studeerde ik, in 2006, af aan het Rits in de richting regie/ documentaire en hij werd eveneens geselecteerd voor het documentairefestival Docville in Leuven.




"Ontferm u over mij"





Een reportage over Martin. Martins passie en leven is het verzamelen van bedevaartspeldjes uit Lourdes. De belangrijkste personen in zijn leven zijn Maria en Bernadette...




"Anderstad"


Een kort portret van de enkele mensen die nog werken in een oude melkfabriek.

No comments: